• De mooiste woonconcepten
  • Eerlijk & deskundig advies
  • Beste prijs & kwaliteit
  • Persoonlijke service

Veel Gestelde Vragen

Hieronder staan de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Mocht u vraag en antwoord er niet tussen zitten kan u altijd contact met ons opnemen via ons contact formulier.
Hebben jullie koopzondagen? +

Nee, wij hebben geen koopzondagen.

Zijn jullie ook open op feestdagen? +

Wij zijn op de volgende feestdagen geopend: 2e Paasdag, Hemelvaartsdag, Pinkstermaandag en 2e Kerstdag.
Op deze feestdagen zijn wij geopend vanaf 11.00 uur tot 16.30 uur.

Is er kinderopvang? +

Voor de kinderen is er een speelhoek met glijbaan, blokkendoos en de mogelijkheid om te kleuren/tekenen.
Oudere kinderen kunnen zich vermaken met de play-station! Wij houden echter geen toezicht.

Is de winkel gemakkelijk te betreden als ik moeilijk ter been ben? +

Ja, bij de ingang staat er een rollator of rolstoel voor u klaar. De bovenverdieping is naast de trap ook via een lift bereikbaar.

Komen jullie ook voor advies bij mij thuis? +

Woont u in de regio, dan komen wij indien gewenst vrijblijvend bij u thuis om de situatie te bekijken en een passend advies uit te brengen.

Vragen jullie een aanbetaling? +

Afhankelijk van het artikel wat u besteld kan er om een aanbetaling gevraagd worden. In de meeste gevallen betaalt u gewoon bij levering.
Bij bestellingen via onze webshop betaalt u vooraf via iDeal, Mastercard of Visa.

Is levering op afroep mogelijk? +

Ja, levering op afroep is mogelijk. Hieraan zijn geen kosten verbonden mits duidelijk aangegeven bij verkoop wanneer er geleverd moet worden.

Is levering in het buitenland mogelijk? +

Ja, levering in het buitenland is mogelijk. Kosten variƫren per land en per order. Vraag meer informatie aan onze verkoopadviseurs.

Worden Lampen geleverd met lichtbron? +

Lampen worden niet geleverd met lichtbron, uitgezonderd LED- en Halogeenlampen.

Kan ik mijn bestelde artikelen ruilen of retourneren? +

Accessoires en artikelen uit voorraad kunt u binnen 14 dagen ruilen mits onbeschadigd en ongebruikt.
Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen echter niet retour.

Bij M-line matrassen kunt u gebruik maken van de 100 dagen een omruilgarantie.
Voor artikelen die u online besteld heeft u wettelijk twee weken bedenktijd. Deze gaat in nadat het artikel aan u is geleverd.
Indien u artikelen wilt retourneren, dient u dit binnen deze 2 weken aan ons kenbaar te maken.( per aangetekende brief of e-mail )
Nadat u het artikel retour heeft gestuurd, ontvangt u binnen 2 weken uw geld terug.

LET OP: dit geldt niet voor speciaal voor u samengestelde artikelen als zitcombinatie's en meubelen op maat.